قسمت اول گفتگوی ویدئویی «موسیقی ما» با «رضا صادقی»
 

 

 


روزهای پریشانی، روزهای بعد از انتشار آلبوم ...
قسمت اول گفتگوی ویدئویی «موسیقی ما» با «رضا صادقی»

 فکرش را بکنید رو به روی رضا صادقی نشسته‌اید و او هم پنج، شش ساعت در منزل شخصی‌اش، میزبان شما بوده و با تمام صبوری و متانت، از شما پذیرایی کرده است. آخرسر و بعد از اتمام گفتگوی ویدئویی که در آن صحبت‌های مهمی خطاب به هوادارانش داشته، متوجه شوید که فیلم با دور تند تصویر برداری شده!

قطعا می‌توانید تصور کنید که این اتفاق چقدر تلخ و ناراحت کننده است تا حدی که در مسیر برگشت، یک کلمه هم بین من و سعید رد و بدل نشود و سکوت کامل و تلخی همه فضا را پر کند.

اما پایان این بحران و اتفاق تلخ را رضا صادقی رقم زد و با خونسردی و متانت همیشگی‌اش، فردای‌‌ همان روز را هم به ما اختصاص داد تا سرانجام ماجرای این پروژه به مقصود برسد. سرانجامی که امیدواریم مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گیرد.

گفتگوی ویدئویی ما با رضا صادقی را با این ذهنیت بخوانید که برای این گفتگو، دو روز تمام وقت صرف شده و صادقی با تمام انرژی برای به سرانجام رسیدن‌اش، وقت گذاشته است. از روزهای پریشانی‌اش گفته و اینکه باید منتظر طغیان بزرگی از او باشیم. رضا صادقی گفت هیچوقت برای رسیدن به هدف دیر نیست. من خیلی بیشتر از این‌ها مدیون مخاطبان‌ام هستم. بدون آن‌ها انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارم. دار و ندارم را از آن‌ها دارم و....

سخن کوتاه می‌کنیم تا زود‌تر سراغ ویدئو بروید. قسمت اول این گفت و گو را این‌جا ببنید. همچینین در روزهای آینده فراخوان بزرگی در «موسیقی ما» از سوی رضا صادقی منتشر خواهد شد.

 

برای دریافت گفت ویدیوی موسیقی ما روی دانلود کلیک کنید
 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

بهاره
ساعت20:25---15 تير 1390
سلام
چی شد؟
یعنی مصاحبه ... پر ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دیگه مشکی نمی پوشم
من رضاصادقی عاشق تونم
درباره وبلاگ

من نادرمشایخی عاشق رضاصادقی هستم لطف کنید این وبلاگ حمایت کنید ممنون
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیگه مشکی نمی پوشم و آدرس rezasadeghi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 59382
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1